ונאמר דשביתה דאמצע היום מבטלת שביתה דתחלת היום
והדברים אינם מובנים, וכתב הגרא"ז בהגהותיו דצ"ל: דשביתה דאמצע היום אינה מבטלת וכו'.
והנה בספר דברי יחזקאל סימן ז, מעתיק המחבר דברי הרמב"ן בנוסח אחר לחלוטין!
וכך באים אצלו דברי הרמב"ן:
בהמשך דבריו הוא מזכיר את הגהתו של רבי איסר זלמן וז"ל:ונאמר דשביתת אמצע היום אינה מבטלת שביתת תחלת היום, אבל שביתת אמצע היום מבטלת שביתת אמצע היום,
והגאון המגיה שם נדחק בדבריו במ"ש ונאמר דשביתת אמצע היום מבטלת שביתה דתחלת היום, שהיא הגירסא הכתובה לפנינו בדפוסים החדשים שבאו מארץ ישראל, ובאמת אין לזה שום מובן כלל, אבל הגירסא שהעתקנו כאן בדברי הרמב"ן מצאתי ברמב"ן דפוס ישן נושן והוא מדוקדק מאד,
היום ב"ה איכשר דרא וכל הדפוסים, ובטח אלו שהיו לפני הדברי יחזקאל גלוים גם לנו. יצאתי לבדוק בכל הדפוסים בהם נדפס הרמב"ן לעירובין