ממזרח שמש כתב:הלכה היא בידוע שכל זמן שי. אברהם מציע תיקון ברש"י, חייבים להפגין!
האחד מרים שלט "אני נכד של רש"י"
והשני "רק לי יש יראת שמים ואת הכבוד הראוי לכל אות ברש"י לא כמו הריקים והפוחזים שאינם מבינים בגדולתו"
יחד מכריזים: הבעלות על פשט ברש"י בידינו בלבד! בידינו בלבד! בידינו בלבד!
למשל כאן:
אהרן תאומים כתב:שבת קיד. אלו כלים האוליירין. הא דתנן בנאין מצד אחד היינו כלים של אוליירין בלנים שיש להם אלונטיאות חשובות להתעטף בהם בני אדם חשובים בצאתם מן המרחץ ומקפידים על טינוף מעט ובנאים לשון בי בני (לעיל דף לג:):
שבת קמז : האוליירין. בלנין: מביאין בלרי נשים. סדינים שהנשים מסתפגין בהם מותר להביאן דרך מלבוש לבית המרחץ: (וראה ר"ח במקום זה)
שימוש בעת הרחצה יכול בהחלט להיקרא ירחצנו, ואולי מרש"י זה בב"ב יא ראיה לדבריך,(כשהכוונה להגהה שהציע הרב י"א) קח לך עבדים. שיחממו אותו ורחוץ בו ולא מצי עני למימר ליה קנה חלקי:
ואילו אתה בחרת להתעבר במחלוקת סתם