איש_ספר כתב:
בפועל המכתב של הבד"ץ הוא סוף פסוק בכל הסיפור הלזה, ונוסח המכתב הוא מוצא של כבוד. בד"ץ לא יתן לזה יד בשום תיקון ושום דבר. ולשם לא יוציאו בלי הסכמת הבד"ץ.
לפי מה שביררתי,
האמת הפוכה, עובדים כל הזמן עם תיקון הספר
ובעדה החרדית חלוקים הדעות הרב יהודה פישר סובר שהחומש כמו שהוא בסדר גמור
ולעומתו הרב אולמן סובר שצריך לתקנו
ומינו ע"י הבד"צ מבקר את הרב חזן וטען שהכל בסדר גמור, וכן המבקר השני שג"כ אמר שזה בסדר בכפוף לשנויים הטכניים וכו'
ועכשיו כבר אוחזים במבקר השלישי...
המכתב הנוכחי היה פשוט מאוד שממשיכים הלאה בתיקון ואין ללמוד עד שמתקנים
וכמובן חברי הבד"צ סובלים מלחץ כבד ע"י מתנגדי החומש הידועים ואולי לכן איש ספר יודע שהם לא יעמדו בלחץ
בקרב המו"צ של העדה ג"כ למרות שהעדה חתמו שלא ללמוד לעת עתה
יש שחתמו
בעד כמו הרב מאיר סירוטה
והרב צבי ריבלין שליט"א
רב שכונת 'נוה צבי' ומו"צ בהעדה החרדית
שכתב כאןהנני מצטרף כיהודה ועוד לקרא בהיות שאני מכיר את המחבר הרב הגאון רבי נפתלי אנשין שליט"א שהוא ת"ח מופלג וירא שמים מנעוריו ולומד אני הרבה בספרו הנפלא, אשרי חלקו.
וכמו כן הרב משה בראנדסדארפער שליט"א
מו"צ בהעדה החרדית ירושלים, וראש בתי מדרש לרבנים 'היכל הוראה' בארה"ק.
שפירסם מכתב בעד הספרוישנם עוד רבים וטובים שתומכים בחומש אולם לא יחתמו נגד העדה, ובפרט אחרי הטרור שנעשה בביתר
שאף אחד לא רוצה להסתבך
לגבי דבריך שטענה על החומש בגלל שזה התפרסם
האם גם החומש באר התורה של ר' שלום דוב שטיינברג
יצאו
הגרב"ש דויטש והרב שך נגדו בגלל חומש זה הלך והתפשט במקומות הלימוד וע"ז יצא הקצף.
לדעתי זהו השיטה הבריסקאית שאסור ללמוד פשוטו של מקרא
עי' בקונטרס ויבינו במקרא שמצטט את הבני ייששכר שבימינו אין ללמוד מפרשי הפשט
זה השיטה שרוצים לכפות על כלל ישראל והבעיה בחומש