זה לשון הדרכי תשובה בהלכות שחיטה סימן א
(ריא) אלא טבח ידוע. עיין בכנסת הגדולה (חושן משפט סימן קמ, בהגהת הטור אות קמט) שכתב, דהשוחט ובודק שהחזיק לשחוט במקום אחד, אין כח בשום אדם להוציאו מחזקתו. ועיין שם עוד (באות קמז) שכתב, דכל שהחזיק בשום מינוי מהקהל, אינם יכולים לסלקו אלא אם כן אינו מתנהג כשורה במינוייו, עיין שם. (ועיין באורח חיים (סימן נג, סעיף כה) ובנושאי כלי השלחן ערוך מענינים אלו). ועיין בשו"ת מהרי"ק (שורש נז, סוף ענף א), ובשו"ת מהרש"ל (סימן ק).
חפשתי וחפשתי בשניהם הן המהרי"ק והן המהרש"ל, ואני נבוך להבין במה כוונתו
האם יש מי שיודע פשר דבר
תודה רבה