דב בער כתב:אם יש שישים כנגד המים האלו, לכאו' יש בהם דין ביטול ברוב ומותרים לשימוש, אולם אם יש רק רוב ולא שיישים, אם המים עומדים לשתיה צריך שישים, אבל אם עומדים לנטילת ידים וכדו' ולא לשתיה, לכאו' מתבטל ברוב בלא שישים. אולם דעת הט"ז ביו"ד סי' קט"ז שבמידי דסכנתא אין מועיל ביטול בשישים כלל, ולפי"ז אולי בנד"ד לא מהני ביטול, אבל הסכמת הפוסקים שגם במידי דסכנתא יש ביטול ברוב.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 337 אורחים