בברכה המשולשת כתב:אדרבה, זה בדיוק מה שהיה קשה לו מעיקרא- והתשובה היא שאין זו תקלה כי התורה התירה זאת
מיללער כתב:אין זה דומה לאשה שזינתה ואין אחד יודע, שם בוודאי שאסורה על בעלה, רק על מי החיוב להפרישה אם אין מי שיודע?
אבןטובה כתב:האיך הזכות תולה לה הלא נשבעה לשקר ובשבועת שקר אין זכות תולה כדאי' שבועות לט: ואולי הזכות תולה לה על עונש זנות ואין הזכות תולה לה על עונש השבועה וצ"ע
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 50 אורחים