יש לעיין האם סעודה שלישית בשבת זו מחויבת גם מצד סעודה מפסקת דהיינו כדין סעודת אנינות, דהלא אף שאם מותר לאכול בה כסעודת שלמה בשעתו, הלא מכל מקום כתב הרוקח שלא יעשנה בשמחה אלא בדאבון נפש, וכן כתב המג"א שלא ישב בה עם חברים אף שדרכו בכך.
ואם כן י"ל דאין רשאי לנהוג בה סעודת אנינות בפרהסיא, אולם עכ"פ תיקנו סעודה מפסקת עד כמה שיוכל.
וכן נראה לכא' מדברי הא"ר שהביא שהמהר"ש היה נוהג לאכול בשר בכל שבת קודם מנחה ובשבת זו אכלה דווקא אחר מנחה, מה דעת החכמים דפה בעניין זה?