בהגהות מיימוניות פ"ג מהל' ת"ת הי"א בזה"ל. בריש כיצד מברכין, ואספת דגנך נהוג בהן מנהג דרך ארץ, ורבנן במסכת אבות, יפה תלמוד תורה עם דרך ארץ. ופירש רבינו תם דרך ארץ עיקר כדאמרינן בפ' החולץ מדקתני יחלקו יורשי הבעל עם יורשי האב ש"מ יורשי האב עיקר. עכ"ל, וע"ש עוד. וכך גם מובא בתוס' ישנים יומא דף פ"ה ע"ב. שהיה רגיל רבינו יעקב לומר דת"ת טפל לגבי דרך ארץ. ע"ש ג"כ.
מישהו מכיר הסברים מהו הכוונה דדרך ארץ עיקר?
שמעתי ע"ז מהגר"נ רוטמן שליט"א אבל מחפש עוד