איש_ספר כתב:היה ע"כ מאמר לאחרונה בבלוג של הספריה הלאומית לאור כתב יד שהגיע לספריה מחד מבני המשפחה.
מיללער כתב:איש_ספר כתב:היה ע"כ מאמר לאחרונה בבלוג של הספריה הלאומית לאור כתב יד שהגיע לספריה מחד מבני המשפחה.
פנטילאט כתב מאמרו לאור המאמר הנ"ל וציטט ממנה את הכת"י, אבל לא הביא קישור או העתקה מהמאמר המקורי.
איפה אפשר לקרות את המאמר מהספריה הלאומית?
לבלב כתב:טעות ואפילו עזות מצח לנסח כותרת כזו גם אם סיומה תחת סימן שאלה.
אלמד זכות שזוהי פשוט נאיביות ואי הכרה בדרכי ה'חוקרים' והתייחסותם למקורות אמת.
לבלב כתב:טעות ואפילו עזות מצח לנסח כותרת כזו גם אם סיומה תחת סימן שאלה.
אלמד זכות שזוהי פשוט נאיביות ואי הכרה בדרכי ה'חוקרים' והתייחסותם למקורות אמת.
מקדש מלך כתב:ואם השבתאים הוציאו שם על ישמעאל שמת, מכיון שעזב את דתם הארורה, אין כל תימה אם היעב"ץ לא חקר הנושא לעומקו, ולמאי נפקא מינה?
מקדש מלך כתב:בספרייה הלאומית לא היו את מקורותיו את של בניהו, לא ראיתים ועל כן אין לי מושג בגופו של הדיון (אגב, אאל"ט לטענתו הוא לא החליף שמו ליצחק אלא יצחק היה בנו של ישמעאל).
וכל זה לגופם של דברים, אבל איני מבין את הזעזוע לומר שבניו חזרו בתשובה. והרי מקרה מפורש הוא 'כי לא ישא אלוקים נפש וחשב מחשבות לבלתי ידח ממנו נידח'.
בדורינו אין ב"ה שבתאים, לא מיניה ולא מקצתיה (אפילו גרשום שלום אחרון השבתאים כבר מזמן שחל"ח), ועל כן אפשר כבר להירגע מהלחץ...
ואם השבתאים הוציאו שם על ישמעאל שמת, מכיון שעזב את דתם הארורה, אין כל תימה אם היעב"ץ לא חקר הנושא לעומקו, ולמאי נפקא מינה?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 705 אורחים