ליטוואק פון בודאפעסט כתב:האם מפורש בש"ס לפסול עדים קרובים לקידושין?
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:תודה רבה, אבל בכותרת ביקשתי מקור בש"ס. אכן ידעתי שהם פסולים, אבל שאלתי בשביל הקטע
כחול הים כתב:בגיטין מצאנו עכ"פ בחתימה על הגט פסול ע"י קרובים כמובא כמה פעמים בש"ס בפרק גט פשוט ועוד
עזריאל ברגר כתב:כחול הים כתב:בגיטין מצאנו עכ"פ בחתימה על הגט פסול ע"י קרובים כמובא כמה פעמים בש"ס בפרק גט פשוט ועוד
א. גט זה גם ממונות (אם כי גם לקידושין יש משמעות עקיפה לממונות).
ב. האם מפורש לגבי גטי-נשים, או רק לגבי שטרות אחרים, המכונים בחז"ל "גט" לפעמים?
עזריאל ברגר כתב:כחול הים כתב:בגיטין מצאנו עכ"פ בחתימה על הגט פסול ע"י קרובים כמובא כמה פעמים בש"ס בפרק גט פשוט ועוד
א. גט זה גם ממונות (אם כי גם לקידושין יש משמעות עקיפה לממונות).
ב. האם מפורש לגבי גטי-נשים, או רק לגבי שטרות אחרים, המכונים בחז"ל "גט" לפעמים?
כדכד כתב:בש"ס מפורש כן גבי ד"נ ובתוס' מבואר דה"ה בגו"ק אבל הוא ביקש מפורש בש"ס לגבי גו"ק ולא מפורש בראשונים דה"ה למפורש בש"ס
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 44 אורחים